سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چکه چکه انتظار 27

هیئت هفتگی سه شنبه شب ها پیش کش به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

 

تعجیل در فرج مولانا صاحب الزمان(عجل الله)صلوات  
ا للهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


من به دنبال دستهای تو می گردم که نمی دانم در کجای تاریخ گمشان کرده ام ؟ چه میگویم! اصلا تاریخ خود ماجرای گم کردن دستهای توست.

مردی می گوید:(در انبوه سوداگران دین و دنیا، تازه واردی آمده، از گونه ای دیگر که خدا را با هیچ چیز تعویض نمی کند، حتی خورشید و ماه) و من به دنبال دستهای تو می گردم تا دانه های اشک را از گونه هایش بزداید.

در شور و شادی جشن و پایکوبی، وامانده ای به التماس، نگاهش بر پیراهن تو خیره مانده  و من به دنبال دستهای تو می کردم تا جامه ی کهنه خود را طلب کند.

در غریبستان سکوت آنجا که خشم و سکوت دست در دست هم داده اند کسی سر در چه برده و تنهایی اش را زار می گرید و من به دنبال دست های تو می گردم تا آرام شانه های رنجیده او باشد.

من به دنبال دستهای تو می گردم که نمی دانم، در کجا تاریخ گمشان کرده ام؟ چه می گویم! تاریخ خود حکایت گم شدن دستهای توست...

1- آیا بین ظهور و حضور فرقی هست؟

آری امام زمان(عج) در حال غیبت حضور دارد، ظهور ندارد. حضرت مهدی در مکان های مختلفی حضور پیدا می کنند، ممکن است کنار شخصی بنشینند با او سلام و احوال پرسی بکنند و مشکل اورا رفع کنند اما شناخته نشوند. بنابراین، آن حضرت از همه جا با خبر است و در جامعه حضور دارد. باید از حضورش غافل نبود.

2- آیا اسلام در زمان ظهور فراگیر می شود یا باز هم غیر مسلمان وجود دارد؟

اکثریت قاطع جمعیت آن روز جهان مسلمان می شوند و پیروان سایر ادیان تسلیم حکومت حق می شوند. مسیحی ها چون ببینند حضرت عیسی پشت سر حضرت مهدی(عج) نماز م یخواند همپی مسلمان می شوند.

3- در بعضی احادیث حضرت را بقیه الله گفته مقصود از این جمله چیست؟

بقیه الله یعنی باقی مانده و یادگار حجت های الهی از هزاران حجتی که خداوند برای بندگان خود فرستاده تنها او باقی مانده است.در دعای شیف ندبه آمده است:(این بقیة الله التی لا تخلو من العترة الطاهرة) یعنی تنها یادگار عزیز هدایتگر پیامبر.

4- وجود حضرت حجت در پس پرده ی غیبت چه سودی برای مردم دارد؟

فایده های بسیار دارد.او حجت خدا و واسطه ی تمام فیوضاتی است که به مردم می رسد.بسیاری از بلاها به وسیله ی وجود او برطرف می شود.

5- آیا درست است که اعمال بندگان هفته ای یک یا دوبار بر آن حضرت عرضه می شود؟

بله او حجت خداست . هیچ چیز از او پوشیده نیست اوباید از همه مسائل با اطلاع باشد. بنابراین رفتار همه مردم به صورت گزارش هر هفته به عرض آن حضرت می رسد و او افرادی را که اعمالشان مورد رضایت اوست دعا می کند و از اعمالی که مورد پسندش نیست ناراحت می شود.




دوستان بفرمایید بخش لذت بخش پذیرایی:


    

 


[ چهارشنبه 89/11/27 ] [ 9:40 عصر ] [ منتظرالمهدی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
اینجا کجاست؟

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 30
کل بازدیدها: 104251

Read more: http://www.iranpardis.com/showthread.php?t=58837#ixzz0bZWErr7M