سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چکه چکه انتظار 8
هیئت هفتگی سه شنبه شب ها پیش کش به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

تعجیل در فرج مولانا صاحب الزمان(عجل الله) صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
 

ادامه هیئت هفته ی قبل....(از ظهور تا قیامت)
...بعدازظهر همان روز ابلیس بانگ برمی آورد که حق با عثمان است.فرض پخش رسانه‌ای این بانگ منتفی نیست؛ زیرا نه حقانیتی دارد و نه اوصافی به مانند ندای جبرییل امین برای آن برشمرده شده است.
همان طور که در بند بعد خواهیم دید امام عصر(ع) در این مقطع ظهور محدودی برای افراد معدودی خواهند داشت که نتیجه اقدامات ایشان اعزام نفس زکیه به مکه است.

قسمت سوم : آغاز دعوت
پس از اتفاقاتی که گذشت،حضرت مهدی(ع) فرستاده‌ای از طرف خودش به مکه اعزام می‌کنند که علاوه بر روشن شدن اوضاع و کسب خبر از آنها و طلب یاری،مقدمات آن انقلاب مبارک را فراهم کند. جوانمردی هاشمی (که همان نفس زکیه است)، در بیست و پنجم ذی‌الحجة پس از قیام خویش وارد مسجدالحرام شده و نامه‌ای شفاهی از طرف حضرت را برای مردم مکه قرائت می‌کند که بقایای نظام منحوس حاکم در حجاز، وی را در حالی که بین رکن و مقام ایستاده، شهید می‌کنند .
قسمت چهارم : ظهور اکبر
ظهور امام عصر(ع) به تصریح آنچه در روایات آمده مصادف با روز عاشورا و به احتمال قوی جمعه یا به تعبیر برخی روایات شنبه21 خواهد بود. یاران امام عصر(ع) دسته‌ای شبانه و دسته‌ای بامدادان با سوار شدن بر ابرها یا طی الارض خود را به امام(ع) می‌رسانند. از میان یاران امام ، یمانی و خراسانی به طور شاخص مشاهده میشوند که بنابر روایات، یمانی حقانیت بیشتری دارد. این دو از خاورمیانه به یاری امام میروند
خراسانی برای اتمام حجت بر دیگر سپاهیان، از امام(ع) تقاضای معجزه می‌کند. امام هم جلوه‌ای از اعجاز خویش را به ایرانیان می‌نمایند و بعد از آن او با امام بیعت میکند.
سفیانی که علاوه بر شام، عراق و شبه جزیره عربستان به بخش‌هایی از ایران نیز لشکر کشی کرده، اوّلین شکست خود را در منطقه ای حوالی شیراز از خراسانی تجربه می‌کند و اندکی پس از ظهور وقتی سپاه بزرگی را برای مبارزه با امام به سمت مکه روانه کرده بود. در بیابانی بین مکه ومدینه سپاهش بوسیله جبرئیل نابود گشتند به جز دونفر.بعد از این دو شکست بارها سفیانی از یاران امام زمان شکست میخورد تا اینکه درحوالی دریاچه طبریه امام و سفیانی در مقابل هم قرار میگیرند. به رغم تمام جنایاتی که در این مدت به بارآورده بود. امام زمان(ع) که مظهر رحمت الهی است ،سفیانی را دعوت میکند و با ملایمت و مهربانی با او صحبت می‌کنند که او ازکارهایش پشیمون شده و تصمیم به تسلیم شدن می‌گیرد.اما وقتی به خیمه اش برمیگردد، فرماندهان سپاهش دوباره اورا مجبور به نبرد با امام میکنند... 

قسمت پنجم : بازگشت مسیح
در این بخش و قبل از بسته شدن پرونده سفیانی، حضرت مسیح(ع) به زمین برمیگردد. برگشت او مقارن با یکی از وعده‌های نماز است. او در حالی که همچنان آب وضویش خشک نشده به عنوان وزیر حضرت مهدی(ع)، در میان سپاهیان قرار میگیرد و در نماز به ایشان اقتدا می‌کند. سفیانی در آخرین نبرد با امام شکست می‌خورد و پرونده او برای همیشه بسته می‌شود. لازم به ذکر است غربیان و یهودیان در این نبرد به یاری سفیانی می‌شتابند که هیچ نتیجه ای هم ندارد.

قسمت ششم‏: جنگ با یهود و فتح کامل خاورمیانه
بنابر روایات متعدد (آیات  آغازین سوره بنی اسرائیل) دومین شکست جدی یهودیان در طول تاریخ به دست یاوران امام عصر(ع) خواهد بود.
این جنگ متفاوت با جنگ‌های معمولی است به نحوی که نباتات و جمادات نیز به یاری یاران امام زمان(ع) خواهند آمد. در این مقطع، امام زمان(ع) بر منطقه خاورمیانه مسلط می‌شوند.  

قسمت هفتم: دعوت جهانی
با استقرار حکومت مهدوی در منطقه خاورمیانه، اقدامات تبلیغی برای رساندن فرهنگ اصیل اسلامی به تمام مناطق جهان آغاز می‌شود. حضرت مسیح(ع) مأمور رساندن این پیام به گوش مسیحیان و پیروان خویش میشود. در پی این اقدامات تبلیغی، غربیان که تاب حکومت عدل و جهانی امام عصر(ع) ندارند به جنگ با ایشان می‌پردازند....                         
ادامه دارد....
بفرمایید پذیرایی: 



  اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پی نوشت :
کسانی که اطلاعات بیشتری راجع به مهدویت میخوان، میتونن به مجله ی موعود یا سایتش ، کتاب شش ماه پایانی و یا کتاب موعود نامه مراجعه کنند.

سخنرانی:


[ سه شنبه 89/7/6 ] [ 12:0 صبح ] [ منتظرالمهدی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
اینجا کجاست؟

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 17
کل بازدیدها: 104328

Read more: http://www.iranpardis.com/showthread.php?t=58837#ixzz0bZWErr7M